آیا سطح کراتینین نوسان در FSGS

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

آیا سطح کراتینین نوسان در FSGS

 

آیا سطح کراتینین نوسان در FSGS

کراتی نین یک محصول تجزیه کراتین فسفات در عضله است. کراتین فسفات بخشی از عضلات اسکلتی است که شکسته برای تامین انرژی برای سلول های بدن است. کراتینین در نتیجه به دست آمده و سپس وارد جریان خون برای رسیدن به کلیه ها، از جایی که آن را از طریق ادرار مرخص. سطح کراتینین خون طبیعی است در مورد از mg / dl 0.5-1.2 است. در مورد FSGS، سطح کراتینین ممکن است در نوسان است. چرا؟

سطح کراتینین می تواند در نوسان است و یک چیز دشوار است کنترل کنید. بخش کوچکی از آن از فعالیت بیماران کمک کرده است، اما اکثریت قریب به اتفاق با اندازه بدن آنها و عملکرد کلیه باقی مانده مشخص شده است. همانطور که هر یک از این چیزها نوسان، به طوری که سطح کراتینین آنها. پس آن وجود دارد به هیچ وجه طبیعی به کنترل سطح در FSGS؟ جواب این است: 'بله'.

کلیه های سالم فیلتر کردن خون به حذف آب اضافی و مواد زائد مانند کراتینین. هنگامی که مکانیزم فیلتراسیون است که به تدریج آسیب دیده، مردم، سطح کراتینین مطرح کرده اند. متاسفانه، با سطح کراتینین افزایش زمان تشخیص داده شده است، مقدار قابل توجهی از عملکرد کلیه (> 50٪) در حال حاضر می تواند از دست داده شده است. علل این آسیب کلیوی FSGS است با توجه به سپرده پیچیده ایمنی عظیم در کلیه.

به طور کلی، دیالیز اگر سطح کراتینین یکی به حدود 5-6 میلی گرم / دسی لیتر افزایش یافته است. بنابراین، برای بیماران مبتلا به FSGS، آنها پیشنهاد برای کاهش سطح کراتینین بالا اساسا بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز.

ایمونوتراپی درمان طبیعی برای FSGS که می تواند کلیه ها را از بیشتر آسیب دیده محافظت و ترمیم آسیب مکانیزم فیلتراسیون کلیوی است. بنابراین سطح کراتینین بالا می تواند به خوبی و بدون نوسان کنترل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان طبیعی، شما می توانید به این مقاله مراجعه کنید: چگونه سلول های بنیادی کمک می کند به کاهش سطح کراتینین بالا. امیدواریم که این کمک می کند تا برای درک خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.